FAQ

 

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  1. Selecteer het gewenste product (een of meer artikelen). 
  2. Plaats een product in uw winkelwagentje.
  3. Kies de betaalmethode ( u kunt op de volgende manieren betalen: iDeal, SofortBanking [België en Duitsland], Vooraf overmaken ).
  4. Vult u dan daarna uw eigen gegevens in.
  5. Bevestig uw bestelling.
  6. Nadat u de juiste producten en betaalmethode heeft geselecteerd kunt u de bestelling bevestigen. Eventuele opmerkingen of vragen kunt u toevoegen in het laatste bestelscherm. Ook moet u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden (hiervoor dient u het vinkje aan te klikken). Wilt u toch nog iets wijzigen? Ga dan terug naar de Winkelwagen.
  7. Na uw bestelling wordt u via e-mail op de hoogte gehouden door middel van een; Orderbevestiging, Betaalbevestiging, Levertijd.

 

  • Hoe kan ik weten wat de beste maat is voor mij?
  1. "One Size"  - Het betekent in de meeste van de gevallen dat u het past als u een S, M of L heeft qua maat.
  2. "Oversize" - Het betekent in de meeste van de gevallen dat u het past als u een S/M/L/XL heeft qua maat.

 

  • Kan ik een bestelling annuleren?
  1. Wanneer u de bestelling wilt annuleren adviseren wij u contact met ons op te nemen.

 

  • Kan ik mijn bestelling ook omruilen voor een ander artikel/maat?
  1. Artikelen die online besteld zijn kunnen niet online geruild worden. Deze kunnen ALLEEN geretourneerd worden. Wilt u een andere artikel/maat bestellen? Plaats dan gewoon een nieuwe bestelling.

 

  • Kan ik artikelen reserveren?
  1. Helaas het is niet mogelijk om artikelen te reserveren. Artikelen op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heeft u ze in de winkelwagen gelegd. Dit kan betekenen wanneer u tegelijkertijd met een andere klant een laatste artikel besteld wij dit niet kunnen leveren. Mocht dit voorkomen dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

 

  • Ik heb mijn artikel(en) te laat retourneerd. Wat nu?
  1. Wanneer u uw artikel(en) niet binnen het retourtermijn retourneert zijn wij genoodzaakt de bestelling terug te zenden naar u.

 

  • Wat is een pré-order?
  1. Een pré-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het artikel kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is. Op de website of op onze facebookpagina staat bij het item de datum wanneer het artikel bij ons geleverd wordt.

 

  • Is het mogelijk om kleding en/of artikelen te bekijken?
  1. Het Is helaas niet mogelijk. Wij verkopen alleen online.

 

  • Hoe weet ik of het door mij gekozen product op voorraad is?

  1. Alle producten direct uit voorraad leverbaar vindt u onder "Direct leverbaar".
  2. De nieuwste producten staan vaak al in de webshop, maar zijn soms nog niet direct leverbaar. U kunt natuurlijk het product al wel bestellen voor de vastgestelde prijs (pre-order). Levertijd 7-21  werkdagen.

 

  • Wat zijn de verzendkosten?
  1. Verzendkosten binnen Nederland zijn:

- voor brievenbuspost € 3,95 met een track & trace code.

- € 6,95 voor een pakket met een track & trace code.

Vanaf een bestelbedrag van € 150,00 is verzending binnen Nederland gratis.

  1. De verzendkosten naar het buitenland (België/Duitsland):

- Pakketten tot 30 kg - verzendkosten € 10,- met een track & trace code.

 

  • Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
  1. U kunt het pakketje volgen met de tracking code die u in de mail vindt nadat uw pakketje is verzonden.

 

  • Mijn bestelling is nog niet geleverd na 21 werkdagen, wat nu?
  1. Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan drie weken duurt, raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

 

  • Hoe gebruik ik mijn kortingscode? 

  1. Uw kortingscode dient te worden ingevuld in een veld " Kortingscode". Klik op "bereken korting" om de code door te voeren. U ziet dan dat de korting van het totaalbedrag rechts wordt afgetrokken. Houdt u er rekening mee dat er slechts 1 code per bestelling gebruikt kan worden.

 

Taalkeuze

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 18-03-2018 - Mooie betaalbare kleding en goede kwaliteit top ga zo door...  lees meer
  • 10-03-2018 - Broekpak besteld ! Zit perfect. Mooie kwaliteit. lees meer
  • 16-02-2018 - Vandaag mijn rode pak binnen gekregen! Super snelle levering en...  lees meer
Plaats een bericht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2018 Molly Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.